Hur vet jag om mitt paket är skickat?
När vi har skickat ditt paket så får du antingen ett sms eller ett e-postmeddelande (såvida du angivit ett korrekt telefonnummer/e-postadress vid beställningen) samma kväll som det blev skickat. Detta är en bekräftelse på att ditt paket är på väg. Om du dessutom laddar ner postnord-appen och ansluter den till ditt telefonnummer så kommer du automatiskt kunna följa ditt paket. Klicka på bilden nedan för den telefon du har för att ladda ner appen:
Hur går man tillväga vid ånger/retur?
Har du fått fel produkt? Ångrat ditt köp? Eller har du fått en trasig produkt? Kontakta då oss via någon av våra kanaler, under Kontakta oss finns ett formulär som du kan använda dig utav. Det går även bra att ringa, skicka e-post eller kontakta oss via Facebook.
Hur lång är garantitiden?
Vi strävar alltid efter att ha nöjda kunder och gör därför allt vi kan, givetvis inom rimliga gränser, för att er shoppingupplevelse ska bli den bästa! Gällande våra e-juicer så finns det, ur hälso- och hygienperspektiv, ingen garanti då det är en förbrukningsvara. Men om vi har gjort något fel, t.ex. levererat fel smak, fel nikotinstyrka etc. så ersätter vi självklart den felaktiga varan. För ersättning av icke fungerande övriga produkter gäller 1 månads garanti. Nedsatt prestanda, felaktigt användande eller slitage täcks inte utav garantin. Kontakta oss så fort som möjligt efter upptäckt garantifel. Spara kvitto och alla delar du fått levererade.
Vad gör jag om jag ännu inte fått min order fastän leveranstiden har passerat 5 arbetsdagar?
Har det gått 5 arbetsdagar sedan du la din order och du fortfarande inte fått något paket? Kontakta då oss via någon av våra kanaler, under Kontakta oss finns ett formulär som du kan använda dig utav. Det går även bra att ringa, skicka e-post eller kontakta oss via Facebook.
Vad är era köpvillkor?
Klicka här för att se våra köpvillkor.